..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Wednesday, November 30, 2011

Catch me if you can

  Czarno-biały  sweter ze złotymi guzikami i kieszeniami - moje niedawne vintage odkrycie. Może być noszony na 2 strony, ujął mnie jego niesamowity print.


pictures by Łukasz Lisiecki
   
                                                                               
sweater - vintage/ chiffon blouse - vintage (gift from my aunt)/ bag - vintage (borrow from my mum)/skirt - vintage/ clip earrings - vintage/ beanie - H&M men/ tights - veneziana/ wedges - sequinshoes.pl




5 comments:

LucaRomanoleErbe said...

ha Aniu sweter to nawet ja mogę od Ciebie pożyczać :) kurczę mam nawet pomysł na fajny outfit, tylko muszę skołować męskie leginsy :)

marylapersona said...

Print jest ujmujący.

Anonymous said...

Szyfonowa bluzka, wow, super!

anna-amelia said...

fajny zestawik! :) jestem pod wrażeniem bloga.

The Odd and Chic said...

You're so awesome ! :-)

Love your blog!

Stop by sometime, maybe we could be follower buddies? :-)

http://www.oddandchic.com

xxx