..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, November 21, 2011

Neo Fashion Jamboree - wyniki konkursu Dream Team

  Drugiego dnia Festiwalu Neo Fashion Jamboree na wieczorowej gali towarzyszyły mi ogromne emocje. To właśnie wtedy miano podać zwycięzcę, drugie i trzecie miejsce. Emocje dodatkowo podsycało przedzielenie pokazami chwili odczytania poszczególnych miejsc.
  Udało się nam wygrać -  bardzo miłe zaskoczenie ze względu na  niesamowicie mocną konkurencję. Niezmiernie się cieszę - zwłaszcza ze słów jakie usłyszałam od Pawła Marczewskiego oraz z osobistych gratulacji Yvana Rodica. Miło mi, że jury doceniło nasz wysiłek. Nagrodą, która cieszy mnie najbardziej jest możliwość stylizacji sesji zdjęciowej w  Fashion Magazine.
  Zwycięskie zdjęcia zamieszczam poniżej. Dalszy ciąg relacji z Neo Fashion Jamboree wkrótce.





 
              odbiór nagrody z rąk prezydenta Bielska-Białej Pana Jacka Krywulta

         photo from http://yvanrodic.com/

I was wearing  foux fur - vintage/ bag - asos/ dress - vintage/ tortoise watch - asos / fingercuffs ring - asos/ bracelates - asos


1 comment:

playwithfashion said...

Oczywiście, że ja Ciebie też. Miło mi Cię poznać:) Świetny look!