..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, December 4, 2011

I follow rivers

   Pochmurny poranek, tory kolejowe, sukienka w literki w stylu kolekcji D&G na fall/winter 2011, ogromna parka, żakiet w stylu Chanel. Poniżej efekty tego modowego miszmaszu.


pictures by Łukasz Lisiecki
   
                                                                      
dress - vintage/ parka jacket - vintage/ jacket - vintage/ necklace - naszyjnikimie.pl/ beanie - H&M man/ wedges - H&M/ tights - veneziana/ bag - etorebka.pl/ wristbrand - purchased during the Fashion Week in Poland

                                                      
                                                                      

6 comments:

what the faaak said...

fanką parki jestem od dłuższego czasu, to najlepsze, moim zdaniem, okrycie wierzchnie... ale sukienka śliczna =]

Rapuncela said...

fajna sukienka :)

gosia said...

ta parka przypomina mi lata młodości,a wtedy wciąz nie miałam się w co ubrać i było tak bleeee:)
fajny blog,masz swój styl

vintage process said...

Great pictures!! I love it!!

famfaramfam said...

Przy takim zestawie nawet pochmurny poranek nie jest już tak pochmurny ;)
Sukienka mnie zachwyca, nie jestem nigdy fanką klimatów bliskich D&G, ale motyw literek na sukienkach, bądź getrach zachwyca mnie i intryguje! Parka to moja nieśmiertelna miłość, bardzo mi się podoba ;)


http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

Jessica L. said...

Love your jacket, necklace, and purse! -Jessica

http://thirtyandgirly.blogspot.com/