..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, December 11, 2011

Lights

 Czerwona sukienka vintage  z lekko bufiastymi rękawami, o prostym kroju z niewielkim kołnierzykiem - dostałam ją rok temu od mojej mamy. Do tego pikowana kopertowa torebka na złotym łańcuszku z kilkoma znaczkami - moje zeszłoroczne znalezisko. Całość uzupełnia fioletowy kapelusz z dużym rondem w stylu lat 70 (jak mawia mój chłopak elegancki kapelutek budzi respekt).

pictures by Łukasz Lisiecki
                                                                              
                                                                                
faux fur - vintage/ dress - vintage (gift from my mum)/ bag - vintage/ shoes - zara/ tortoise warch - asos.com/ rings - parfois, h&m/ floppy hat - h&m


                                                                 

9 comments:

blueberry said...

Sukienka jest PIĘKNA!!!!

LucaRomanoleErbe said...

jestem pod ogromnym wrażeniem, moja ulubiona stylizacja :)

marylapersona said...

Sukienka i bufki! Kapelusz i jeszcze jesień...Mistrzowsko!

gosia said...

kolorystyczne połączenie kapelusza i sukienki-extra!

Lady E said...

świetna stylizacja.
Sukienka i torebka bomba ;)

Carmen said...

All of your outfits are really cool :) Nice blog!

xx

www.clothesandcamera.blogspot.com

anies said...

Piękna sukienka!!!

Refleksja said...

Niesamowita sukienka!

Fabliha said...

your accessories are divine! xxxx


INSIDE IN INSIDE OUT