..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Saturday, February 11, 2012

Breaking the ghost's heart

  Bohater pierwszego planu - intensywnie różowe, wełniane spodnie od United Colors of Benetton znalezione w second handzie. Lubię kupować rzeczy w większym niż mój rozmiar, są luźniejsze, bardziej oversizove - to mój ulubiony typ spodni, zaraz po legginsach - takie marchewy z wysokim stanem, sięgającym delikatnie powyżej linii pępka, o bardzo szerokich nogawkach na wysokości ud, lekko zwężanych od kolana w dół. 
  Do dziś pamiętam jak pierwszy raz je zobaczyłam, przymierzyłam, fajnie leżały, jednak ich nie kupiłam (sama nie wiem dlaczego - dzień totalnego niezdecydowania- zresztą ten sam dzień, w którym przeszłam obojętnie wobec mojego ukochanego futerka). Nie mogłam przestać o nich mysleć i na drugi dzień musiałam po nie wrócić - o dziwo czekały jeszcze na mnie. Dobrałam do nich mój ulubiony ostatnimi czasy asymetryczny płaszcz, długi, ciepły kardigan z paskiem i kapturem. Pod spodem ażurowy sweterek także z kapturem (mam kapturomanię). Jeżeli chodzi o dodatki złota obroża i pierścionek "klatka".

pictures by Łukasz Lisiecki     
coat - vintage/ cardigan with hood - vintage/ openwork sweater with hood - vintage/ pink pants - vintage/ wedges - zara/ cage ring - h&m/ collar necklace - h&m/ bag - etorebka/ gloves - no name



                                                                   


22 comments:

Aga.Ka said...

luźno i zapewne wygodnie. :)

gosia said...

Fajne te spodnie! poczatkowo myslałam jednak ,że sa jeszcze węższe od kolan.Lubię taki wysoki stan.
całość bardzo inspirująca!

Daniella said...

Wonderful look my dear!! Love how you have made those luxe coloured trousers really stand out by styling them with the darker colour tones! :)

Take care,Daniella xox

Daniella said...
This comment has been removed by a blog administrator.
blanc-out said...

you are so gorgeous !!!!
love your hair, the pants and the bag !!!!

www.blanc-out.blogspot.com

JoJo said...

brr it looks so cold!

i love the colour pop trousers, they look amazing against the white of the snow :)

xx

Stephanie said...

Love the color of these pants!

http://fashionroll.net

Sivka said...

Skradłaś mi serce! Spodniami, płaszczem, całością!

Borjana said...

Still drooling over that coat!:) Love the layering and that fantastic bag!
xx
B.

ellakii sedgwick said...

adorable look sweetie the pants color is great!!many kisses from, sweetie you have a new follower pls support me back
http://littlefashionwhitelies.blogspot.com/

Lili Lopmen said...

lovee the outfit! lovely backgrounds! :D

Darina Kelsh said...

interesting look))

CRZCproject said...

love your coat!!
please take a look to my blog and let me know if you like it!

www.crzcproject.com

Joyce said...

I love the bright pants!

Mandy said...

Sooo jealous of your bag!! Love the outfit you've compiled and the snow just makes it even lovelier. :)

Thank you for your sweet comment, I'm following you now! Hope you'll pop back in soon and send some love. :)

<3 Mandy xx
http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

ATW said...

your bag & the trousers... truly in love with them!!!
you look so beautiful. i so so like your style.
xx

http://pulcinellata.blogspot.com/

Jeasmine Incoglia - keep in touch with fashion said...

wooowwww I want your pants! really love! thanks for your visit on my blog and for your sweet comment, Now I am happy to be your follower on fashiolista, I hope you will want to follow me back Keep in touch with fashion have a good day... keep in touch ....

Fabliha said...

you look amazing as always! I love the pop of colour from the pants!

xxxx
INSIDE IN INSIDE OUT

DailyGlamour said...

And thanks you so much ! love if you come to see my new post
xo

Fashionobsession-mieni said...

Awesome Outfit! I love your pants and your bag! Beautiful pictures!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

penaud said...

wygoda odgrywa tu znaczącą rolę, to mi się podoba. dodatkowo kolor spodni jest super :)
pozdrawiam

Gaby de Modacapital said...

amazing look!
I really like your blog, I´m following you :D
... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
Kisses!
http://modacapitalblog.com