..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Thursday, February 2, 2012

Dark blue almost black

     Prawie monochromatyczny zestaw przełamany złotymi akcentami w postaci biżuterii i  guzików jedwabnej koszuli oraz tabakową kopertówką. Bohaterem stylizacji jest granatowy, prawie czarny aksamitny surdut z charakterystycznym dwurzędowym zapięciem, o długości sięgającej powyżej połowy uda. To moja kolejna seconhandowa zdobycz. Całość uzupełniają legginsy ze skórzanymi wstawkami, futerko i kozaki na słupku.
     "Granatowy prawie czarny to stan ducha, niepewna przyszłość, kolor. Kolor którego czasem nie rozpoznajemy, który zmienia się w zależności od światła, kąta patrzenia i nastawienia. Kolor, który przypomina, że czasem się mylimy, a rzeczy nie zawsze są takie na jakie wyglądają."


pictures by Łukasz Lisiecki

fur - borrow from my aunt/ frock-coat - vintage/ silk shirt with gold buttons - vintage/ leggins - vintage/ clutch - asos/ gold collar necklace - h&m/ over the knee shoes - lemar (intershoe)


                                                                 
                                                                  


9 comments:

poppyh said...

kopertówka zachwyca ; )

poppyh said...
This comment has been removed by the author.
Heaven said...

Kopertówka obłędna <3

Zapraszam do mnie
http://fashion-whoknow.blogspot.com/

cjau. said...

zakochałam się w tej kopertówce <3

Daniella said...

So chic!! Love this my stylish friend!:)


Take care,Daniella xox

pocahontas said...

piękne futro

Julie said...

Love the clutch! :)

gosia said...

a ja nie lubię kopertówek:) bo trzeba trzymać :)wolę taką torbę listonosza,co się przerzuci przez ramię i ona zyje swoim życiem,a ja mam ręce wolne :) leniwa jestem,co ?
piękny surducik! złote dodatki-love!

vio said...

pretty! :)

// take a look: *MICROPHONEHEART.