..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, March 19, 2012

Kinda outta luck

  Odkąd zobaczyłam pokaz Marni na jesień/zimę 2011   nie mogłam przestać myśleć o zakupie futra w kolorze zgaszonej zieleni. Ideał znalazłam pod koniec zimy w second handzie - morska głęboka  zieleń, piękne obszycie, idealna długość, możliwość zapinania na 2 sposoby (zamek i haftki), z tym, że niestety nie mój rozmiar. Przystępna cena skłoniła mnie do zakupu, a futerko po przerobieniu przez ciocię nadawało się do chodzenia. Moja determinacja pokazania się w zielonym futrze a'la Marni w tym sezonie nie miała  końca, nawet szybkie nadejście wiosny i bardzo dodatnie temperatury nie były dla mnie przeszkodą. Odkąd je kupiłam wiedziałam z czym stworzy zestaw idealny - zielona bluzka w graficzne wzory z dodatkiem granatu (wzór kojarzący mi się z  Marni ) oraz różowa spódnica z przekładanymi akcentami z przodu inspirowana pokazem Burberry Prorsum z sezonu wiosna/lato 2010 (jedna z moich najbardziej ulubionych kolekcji dotychczas). Uwielbiam połączenie zgaszonej zieleni z różem - jest takie szlachetne. Spódnica została stworzona przez ciocię dwa lata temu, na fali zachwytu kolekcją Burberry Prorsum.  Do całości dobrałam kolczyki z kolekcji Marni dla H&M - uwielbiam w nich wszystko błyszcząca góra nawiązująca do stylu lat 50 i prosty kwadratowy dół w dwóch najbardziej uniwersalnych kolorach. Nie mogę się już doczekać kiedy założę je do czapki typu "beanie" z woalką.

pictures by Jołek (Captain Obvious)

Fur - vintage/ skirt - made by my aunt/ top - vintage/ heels - h&m/ sunglasses - new yorker/ clip earrings - Marni for h&m/ bag - etorebka



                                                            

6 comments:

Daniella said...

You look so great sweetie!!! Love everything about the way you have put this outfit together! Especially loving those earrings!!! :)

Take care,Daniella xox

modishYou said...

Świetny zestaw. Zapraszam do siebie www.modishYou.blogspot.com

jeśli spodoba ci się mój styl zapraszam do śledzenia bloga, odwdzięczę się tym samym :)

Pozdrawiam, modishYou

made-vogue said...

fajnie wyglądasz ;-))

paaulaa said...

świetne zdjęcia :)! cudowna spódniczka

soie said...

Uwielbiam Twoje zestawy :) Zawsze wyglądasz oryginalnie.
Nie sądziłam, że zieleń i róż tak pięknie razem gra.

bloo90fashion said...

Piękne są te klipsy ;-))