..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Friday, March 30, 2012

Wiggle

  Po dłuższej przerwie spowodowanej napiętym grafikiem fotografa oraz projektem, w którym brałam udział jako stylistka (szczegóły wkrótce, gdy tylko pojawią się pierwsze efekty) powracam w bardziej casualowym wydaniu. Zajawiłam się strasznie na skajową kurtkę z motywem krokodyla znalezioną w second handzie -  lubię nosić ją ostatnio ze wszystkim (prawie jak klipsy Marni dla H&M), a najbardziej w towarzystwie drugiej kurtki - zwłaszcza bejsbolówki. Prym wśród trendów wiodą wzory - lubię i pochwalam - ale na przekór wszędzie obecnym kwiatom - nadal jestem jedną nogą w zeszłym sezonie i noszę węża, póki jeszcze nie przeszła mi na niego ochota. Podoba mi sie łączenie wzorów z nadrukami - tutaj koszulka, która wpadła mi w oko na męskim dziale h&m. Do całości ulubiona beanie, złoty oldschoolowo wyglądający łańcuch ,czarne saszki i pasek ze złotymi elementami imitujący bransoletkę.

                                                                                            pictures by Łukasz Lisiecki

jacket - vintage/ baseball jacket - H&M men/ snake leggins - h&m/ beanie - h&m/ necklace - h&m/ boots - ccc/ t-shirt - H&M men/ sunglasses - new yorker/ bag - etorebka/ belt worn as a bracelet - zara


      
                                                               

13 comments:

Lady Foxette said...

Fajnie wyglądasz, tak rockowo i zadziornie, "bunotwniczka z wyboru" ;) Widać, że dobrze czujesz się w tym wydaniu i o to chodzi. Spodnie w węża są świetne. Co z tego, że były lansowane w poprzednim sezonie? Przecież nie jesteśmy fashion victims :)

Style-Spy-Blogger said...

NAJS:)

G. said...

Bejsbolówka jest świetna!

famfaramfam said...

podobasz mi się bardzo w ujęciach, gdzie widać Twoje ząbki ;d Genialny set, aż mam ochotę zaopatrzyć się w bejsbolówkę i wyciągnąć getry ;d



http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

marwet said...

kurtka jest cudna! bardzo podoba mi się też torebka no i sądzę, że masz świetne włosy :))

Daniella said...

That vintage jacket is amazing!!! I love this look sweetie,very urban chic with sportier tones!!! LOVE! :)

Take care,Daniella xox

StrasznaSzafa said...

Ta czarna skórzana kurtka jest świetna! :D

Pozdrawiam :)

Being Glamorous said...

Świetne połączenie kurtki bejsbolowej z leginsami z wężowej skóry!
No i cudna skórzana kurtka vintage:)

xx

Eugene Marseille said...

Lovely blog! You look beautiful:)

xx
http://www.eugenemarseille.com/

Midori said...

Bardzo podoba mi się ta stylizacja; mocna, z pazurem, to coś co lubię:)! Ostatnie zdjęcia podobają mi się najbardziej:)

Marcela Gmd said...

Hi lovely, I love your snake leggins!!!
Beautiful photos!!!
Have a nice Sunday!

Besos, desde España, Marcela♥

The-Devil-Wears said...

świetna bejsbolówka :)) ogólnie fajny styl;)

zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

Julie Khuu said...

Love this preppy chic look! Genius move pairing it with those fierce snake print pants...great mix!

Thanks for visiting and leaving such awesome comments, hope to see you back soon!

xo-Julie
Peace. Love. LOL!

Haute Khuuture.com