..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Friday, April 20, 2012

Hall Story

  Przyjemny spacer, w pełnym południowym słońcu  zaowocował nowymi fotami. Całość bardzo w "streetowym" stylu, w tle z murkami i niesamowitą maksymą, która bardzo przypadła mi do gustu "Jeśli nie wolno, ale bardzo się chce to można ". Moje ulubione żółte legginsy do jazdy konnej, znalezione zeszłego lata w second handzie - są z bardzo fajnego materiału i mają ekstra naszycia na kolanach. W połączeniu z disneyowską bejsbolówką z Kubusiem Puchatkiem z lekko spranego jeansu, z naszywkami (kurtka przywodzi mi na myśl oldschool z lat 90), oraz moim ulubionym oversizowym t-shirtem z zeszłego sezonu od Misbhv. Motocyklowe botki, beanie i torba z ćwiekami dopełniają look. Kiedys powiedziałam , że nie ufam ludziom, którym coś wystaje spod spodu - jak widać poniżej nie do końca trzymam sie tej zasady absolutnie zawsze.

                                                                               pictures by Łukasz Lisiecki

 baseball jacket - vintage/t-shirt - misbhv/biker boots - venezia/ leggins - vintage/ necklace- h&m/
beanie - h&m/studded bag - etorebka    


                                                                       

11 comments:

vampire said...

świetnie! strasznie fajna kurtka! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

Annusza said...

"Jeślni nie wolno, ale bardzo się chce, to można"- rozwaliło mnie to:D masz kapitalny kolor włosów!:) pozdrawiam :)

Annkaf said...

genialna baseballówka!

Daniella said...

That is a really great jacket! I defiantly get and early 90s vibe from it! Love the styling of it and your accessories look amazing honey! :)

Take care,Daniella xox

agg said...

a mnie strasznie wkurza, że Converse tak wysmarował miasta. sorry za offtop ale rzuciło mi się w oczy na zdjęciach a całą tak "przyozdobioną" ścianę, która wcześniej była w zajebistych obrazkach mijam codziennie w drodze na uczelnie i jak patrzę na to, to mnie wkurwia strasznie. uch!

Victoria said...

You look fab! I love your jacket :)

- Victoria
www.Vickkitas.blogspot.com

Clara Turbay said...

Very cool and stylish!

Clara Turbay said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Valeria said...

Thanks a lot for the comment!!! Start following you on GFC and Bloglovin ( name valeria , hope you'll follow back on both!!!)...xoxo

www.rockandfrock.com

Marcela Gmd said...

Beautiful look!! I love your jacket!!!
Have a good week!!

Besos, desde España, Marcela♥

soie said...

Uwielbiam. Kurtka jest fantastyczna :)