..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, April 15, 2012

Kiss of life

   2 trendy sezonu, które bardzo przypadły mi do gustu - komplety oraz noszenie dwóch okryć wierzchnich jednocześnie. Jeansy z lekko rozszrzanymi nogawkami, z motywem białej farby wyszperane w second handzie stworzyły zgrany duet z męskim t-shirtem z a'la rozlaną kolorową farbą. Sztruksowe wdzianko patchworkowe (intensywny szmaragd, kobalt i czerń) z delikatnymi złotymi koralikami i pięknymi srebrnymi guziczkami zarzuciłam na skajową "krokodylową" kurtkę. Obydwie kurteczki znalazłam w second handzie - jak tylko je zobaczyłam wiedziałam, że dołączą do mojej kolekcji. Do całości dobrałam czarne botki z kobaltowym akcentem, na złotym cylindrycznym obcasie, torebkę od Picard'a oraz czarne beanie.

                                                                                         pictures by Łukasz Lisiecki

jeans - vintage/ suede jacket - vintage/skai jacket - vintage/ bag - vintage/ beanie - h&m/ shoes - asos/ gloves - no name/ necklace - h&m/ belt worn as a bracelet - zara/ t-shirt - h&m man/ sunglasess - new yorker

                                                              
                                                               

16 comments:

mespeel said...

wyglądasz genialnie! :)

Anna Bartosik said...

Chyba zmieniłabym spodnie :)

biotechnology said...

Marynarka bardzo na tak, za to spodnie nie podobają mi sie - chociaż gdyby pozbyć się tych przetarć byłoby całkiem spoko.

Joyce said...

Your heels are amazing, this is such a cool look :)

Daniella said...

You look amazing sweetie!!! Love how you styled that awesome patchwork jacket with the boyfriend jeans and super edgy shoes!!! :)

Take care,Daniella xox

Dorota said...

Właśnie przetarcia dają taki niepoprawny look. SUPER. Wszystko jest takie popaprane, koszulka zamazana. Jestem na tak!

Grajewska said...

Moja Droga, buty i kurtka powalają na kolana!

Marcela Gmd said...

You look so pretty!! I love your patchwork jacket!!!
Have a good week!

Besos, desde España, Marcela♥

Divine Kid said...

Awesome outfit!!! I love these shoes <3 x Davina

Mary said...

Hi lovely,
I totally love this outfit!!You look so pretty;) I like your jacket and your shoes
I just found your blog...it's so cute!!
Would you like to follow each other ?
I'm starting and I'm following:)
I hope you like my blog too!
Have a great day:)
Xoxo
Mary
Fashion tea at 5

Erill said...

Ta kurtka jest absolutnie fenomenalna, boska i zazdroszcze jej nieprzytomnie. Cudo po prostu ! Z tymi butami komponuje sie idealnie :)

Sophia said...

Perfect vintage outfit!! Such a great mix of cuts and colours, you really look amazing! <3

personaluniform.creatorsofdesire.com

Fabiana said...

your jacket is amazing!Thanks a lot for your comment, I follow you on GFC, bloglovi and Facebook!
Keep in touch,
Faby

Fabiana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Leslie Quiros said...

amazing outfit!! that blazer is amazing and those boots are out of control. LOVE
xo,
LMQ

soie said...

Jesteś odważna jak mało kto, to cudowne :) I zawsze masz niesamowite buty, mmm ;)