..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, May 14, 2012

Disparate youth

 Zeszłoroczna sukienka znaleziona w lumpexie święci triumfy w mojej garderobie także w tym sezonie. Piękna głęboka zieleń, ozdobne guziczki z tyłu sukienki, błyszczące ramiączka, lekko rozszerzony dół. Uwielbiam łączyć ją z pomarańczowymi, welurowymi koturnami (także zeszłoroczna zdobycz) oraz kopertówką mojego projektu (w uszyciu znowu pomogła mi ciocia w zeszłe wakacje). Z torebką wiąże się pewna historia, sięgająca czasów dzieciństwa. Widząc w domu poduszkę elektryczną (nikt jej nie używał, mogę sie tylko domyślać, że została kupiona ze względu na piękny design) z pokrowcem w piękne kwiaty polne: maki, stokrotki i inne, osadzone na głęboko butelkowej zielonej powierzchni, zapragnęłam ja przerobić na coś co mogłoby mi służyć. Za mała ilość materiału nie pozwoliła na wykonanie sukienki,spódnicy czy chociażby bluzki. Torebka w takim przypadku wydawała się być świetnym rozwiązaniem - oryginalnych dodatków nigdy za wiele.Moja delikatna obsesja - uwielbiam dobierać lakier do paznokci do kolorów poszczególnych kwiatów na torebce. Materiału z tak oryginalnym printem  jak na poduszce/torebce (polne kwiaty/kwiaty wśród głębokiej zieleni) "ze świecą by szukać", jakie więc było moje zdziwienie i ogromna radość, gdy zobaczyłam kolekcję H&M Exclusive Conscious Collection. Niestety nie udało mi się kupić ani kostiumu, ani sukienki. Do całości dobrałam czarna kurtkę vintage stylizowaną na lata 80 ze złotymi guzikami, bransoletę z Mango i resztę dobrze znanych dodatków.


                                                                                   pictures by Łukasz Lisiecki

dress - vintage/ leather jacket with gold buttons - vintage/ clutch - designed by me, made by my aunt/ wedges - stylowebutki/ bracelet - mango/ necklaces - h&m/ sunglasses - new yorker/ socks - reserved 



                                                                        

6 comments:

Style-Spy-Blogger said...

świetne buty!!!:)

Daniella said...

Wow you look amazing my dear!!! Love love the colour combination. Your shoes are such a gorgeous colour and style,your flower clutch is so unique and i want your cuff,its so chic :)

Take care,Daniella xox

Marcela Gmd said...

Hi lovely, adoro you look!!! I love your sandals and clutch!!!
Have a good week!!

Besos, desde España, Marcela♥

Monika Tanas said...

Cudowna kurtka <3

annavictoria said...

Sukienka ma przepiekny kolor i niesamowite detale. Te guziczki....cudo. Slicznie wygladasz i natchnelas mnie na kolor, ktory do tej pory omijalam.

Joyce said...

I love this outfit! your heels are amazing and I like how you wore socks with them. Also, your dress is such a beautiful green color. (And wow, the clutch you designed is beautiful, I really like print of it :))