..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Thursday, May 17, 2012

I don't have to leave anymore

   Spełniam pogróżki sprzed dwóch postów - rajstopy w samochodziki w końcu na blogu! Ostatnio mam problem z oparciem się rzeczom z motywem auta (jak tak dalej pójdzie to skończę na piżamce w samochody). Wchodząc na stronę vintageshopu (ostrzegam można mieć problemy z  opanowaniem sięi uzależnieniem jednocześnie - wybór jest niesamowity, a przy tym każda rzecz  jedyna w swoim rodzaju) znalazłam je i nie mogłam nie kupić. Świetnie sprawdzają sie jako "ożywiacz" stylizacji - dzięki nim nie jest i nie może być nudno, aż chwilę z dzieciństwa  stają  przed oczami. Pomyśleć, że w dzieciństwie wybierałam lalki zamiast samochodzików - phi, niedorzeczne! Kolekcja Prady zmieniła moje podejście raz na zawsze (wiem, nigdy nie mów nigdy). Rajstopy zestawiłam z pomarańczową falbaniastą spódnicą z h&m oraz niebieską bluzką (kolekcje sprzed ponad 2 lat). Bardzo lubie łączenie tych odcieni niebieskiego i pomarańczowego ze sobą. W beżowym płaszczyku z rękawem 7/8 zachwycił mnie krój, delikatnie trapezowy, z kwadratowym dekoltem - pięknie układaja sie na sylwetce. Teczka z ciucholandu za kilka złotych oraz buciki na wysokim słupku zwieńczają całość. 

                                                                              pictures by Łukasz Lisiecki

 skirt - h&m/ top - h&m/ tights - vintage shop/ coat - h&m/ shoes - sequinshoes/ satchel - vintage

   

                                                                        

12 comments:

Kathy said...

Masz świetny styl, bardzo oryginalny

soie said...

Pięknie :) I kolory i rajstopy i cała Ty.
Sama rozjaśniasz włosy? bo ja jestem w trakcie dochodzenia do jasnego blondu i może masz jakieś wskazówki jak uzyskać taki czysty kolor :)

c-yaya said...

świetny set! super spódniczka i sandałki ;))

w ogole fajny blog, więc obserwuję!! ;)))

Little Green Tin said...

Jeeejku, nawet sobie nie wyobrażasz jak ja uwielbiam taki styl. A za te rajtki dała bym się pokroić.

Cieszę się, że trafiłam na tego bloga, więc dodaję do obserwowanych :)

Daniella said...

Hi sweetie!!! I adore your outfit!! Your neutral colours coat has such a chic form and i love how you styled it over that gorgeous coloured top and skirt! Your printed tights add some retro edge,love love love! :)

Take care,Daniella xox

bestylish said...

Czego to moje oczy jeszcze nie ujrzą...:D Bardzo oyginalnie, ale jestem na tak-całość mistrzowska!:)

Being Glamorous said...

Płaszczyk vintage świetnie współgra z pastelowymi odcieniami topu i spódniczki:) Cudo!

XX

Ejbii said...

Bardzo ciekawy zestaw, rajstopy świetne!

surrealistyczna said...

łał, lał :) urzekająca stylizacja!

przyznaje racje.. vintageshop to zabójca :( ZAKOCHANA W NIM :)

gosia said...

jakoś wyjątkowo ten zestaw mi się podoba,taki lekki,kobiecy i ujmujący lat...dziewczęcy bym nawet powiedziała :)

micah gianneli said...

Lovely girl! Great coat, love the colour.

Micah x

rawwblog.com

Marcela Gmd said...

You look so pretty!!!!
Besos, Marcela♥