..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, May 21, 2012

Music the watch girls go by

 Niedzielne popołudnie, pełne słońce, spacer plantami, radosne chwile. Postanowiłam postawić na elegancję ze szczyptą "włoskiego glamour". Na letnie, piękne dni idealnie sprawdzają się propozycje włoskich domów mody - dużo złota, mix eleganckiej czerni z bielą, kolorowe jedwabne apaszki i malutkie torebeczki, na telefon, husteczki, szminkę i praktycznie nic więcej. Od dłuższego czasu (prawie od zawsze) dażę ogromną sympatią Moschino i ich kolekcje  ze złotem, bielą i czernią w roli głównej. Nie sądziłam, że tak się stanie, ale czarna plisowana spódnica do kolana sprawdza się  w każdej stylizacji - zarówno wyjściowej, jak i tej bardziej na luzie. Tutaj w towarzystwie białej bluzki z nisko wyciętymi paszkami, paskiem ze złotymi emblematami, retro kuferkiem  oraz butami, które towarzyszą mi od jakichś 3 lat (niesamowite jak na fakt jak mało kosztowały i skąd pochodzą, do tego są mega wygodne). Retro kuferek z imitacji krokodylej skóry, z lusterkiem wewnątrz znalazłam w secondhandzie (tak jak resztę outfitu, oprócz białej bluzki, którą mam po mamie). Mam nową zajawkę - noszenie apaszek na ręce i myślę, że szybko mi nie przejdzie. Strój idealny na przejazdżkę cabrio (marzę o tym - apaszka zmieniłaby wtedy miejsce położenia z nadgarstka na głowę), a niekoniecznie na dłuższy spacer;) Enjoy!

                                                                                   pictures by Łukasz Lisiecki

pleated skirt - vintage/ bag - vintage/ top - vintage/ shoes - atmosphere/ sunglasses - vintage (gift from my aunt)/ scarf on my wrist - vintage/ earrings - asos/ wrap claw bracelet - asos/ crocodile bracelet - bershka


                                                                        

8 comments:

Daniella said...

i love this look sweetie!! Its like an edgier take on the ladylike styling. The black pleats with the white blouse looks so chic and the black,minimal sandals has a continuation effect which is always so beautiful and flattering! Your bag is super cute and so perfect for this look! Love love love! :)

Take care,Daniella xox

marylapersona said...

Ale mi się podoba!!! Widzę siebie w tej stylizacji! Chcę...! Złoto, czerń, biel, pasek, talia...This is it!
Poza jednym szczegółem...Czemu takie okulary?

marylapersona.pl

Erill said...

Pieknie wyglądasz :) po prostu idealnie :)

Marcela Gmd said...

Beautiful look!! very elegant and chic!!!
Have a good week!

Besos, desde España, Marcela♥

soie said...

Pięknie. Niby klasyczny zestaw, ale masz umiejętność przemycania takich elementów, że jest oryginalnie i po Twojemu :)

madlen said...

dla mnie jest idealnie! biel+ czerń:D moje ulubione połączenie:)

agg said...

ta bransoletka jest świetna:)

Kaja said...

Uwielbiam to, że zawsze masz rewelacyjne dodatki!