..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Thursday, May 24, 2012

Secretly

    Podczas jednej z ostatnich sesji zdjęciowych  przy jakich uczestniczyłam (szczegóły wkrótce) postanowiłam wykorzystać moją białą spódnicę. Czekała długo na swój debiut - kupiłam ją w zeszłym roku w second-handzie za śmieszne pieniądze, zawiesiłam w szafie i tak czekała, i czekała.Plisy, guziczki z lewego boku, długość maxi - zachwyciła mnie swoją prostotą, a zarazem elegancją i szykiem. Kojarzy mi się bardzo z wczesnym stylem Coco Chanel i dwudziestoleciem międzywojennym. Prosty, stonowany zestaw - od czasu do czasu lubie takie połączenia (rzadko, ale jednak). Do spódnicy postanowiłam założyć czarny minimalistyczny top - uwielbiam połączenia rzeczy w retro stylu z nowoczesnością i prostą formą. W roli dodatków wystąpiła nerka nabijana ćwiekami zdobyta w vintage shopie (wspominałam już, że uzależnia) oraz skórzany pasek ze srebrną klamrą w kształcie liścia założony na rękę. Nerka jest świetna - idealna na mega imprezę, gdy chce się potańczyć, w niczym nie przeszkadza,można zawsze ją mieć przy sobie (stabilne zapięcie), prawie wszystko się w niej mieści ;) Pozatym odpoczynek od "normalnej" torebki raz na jakiś czas bardzo wskazany. Na koniec troszkę artystycznych ujęć.Enjoy!

                                                                                        pictures by Łukasz Lisiecki

top - vintage/ white pleated skirt - vintage/ studded bumbag - vintage shop/ belt - vintage/ shoes - d.co copenhagen (asos)



                                                                           

12 comments:

c-yaya said...

baardzo ciekawie!! :))

Lenny Lemonade said...

Super, że pojawiają się takie zestawy na blogach. Świadczą o stylu, a nie ślepym podążaniu za modą.
Kolory niesamowicie dobrane .

wantatatste said...

Ciekawe połączenie. Podobają mi się te rzeczy, całość wygląda super :)

Zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania sukienka, 50$ do wykorzystania w romwe i prezent niespodzianka :)

Annkaf said...

plisowana spódnica jest super ;)

gosia said...

Twój styl wciąż mnie czaruje!
a zdjęcia czarno-białe...extra!

Marcela Gmd said...

Wow great black and white look!!!
Beautiful photos!!!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥

by ola said...

boska spódnica ! :)

Fatilicious said...

och ukradłabym Ci tą spódnice:P Piękne zdjęcia, pozdrawiam

Memorable said...

bardzo stylowy zestaw, spódnica ciekawa, idelne buty i ta bluzka - niby zwykła a jednak ma coś w sobie. Charakteru dodaje pasek z saszetką - dla mnie to gnialny zestaw!!!

annavictoria said...

Biel i czern nie ma nic bardziej klasycznego i eleganckiego. Przepiekne zestawienie bardzo orginalne.

Estilo Hedónico said...

Amazing post!!

http://estilohedonico.blogspot.pt/

xoxo

Aurelia (A Pretty Life) said...

Lukasz robi swietne zdjecia, wygladasz bomba!
http://aprettylife13.blogspot.com/