..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Wednesday, May 30, 2012

Unstoppable

  Neony w końcu zawitały na bloga! Żółtą cytrynę noszę już od jakiegoś czasu, nie miałam jednak okazji pokazać jej tutaj. Przeciwdeszczową wiatrówkę z kapturem znalazłam w second handzie - uwielbiam łączyć ją ze skarpetkami w tym samym kolorze (znalazłam je w szafie mamy - niepamiętam żebym ją kiedykolwiek w nich widziała). Sukienka z imitacji skóry znaleziona w lumpexie i przerobiona przez ciocię (zawsze istniało wobec niej podejrzenie, że została wykonana z solidnego worka na śmieci, ewentualnie pokrowca na ubrania) stanowi świetną bazę pod różne, zwłaszcza prześwitujące ubrania. Tutaj mam na sobie długi, siatkowy męski podkoszulek niczym z lat 70 (także z lumpa). Całość dopełniają wcześniej wspomniane skarpetki, botki z przeźroczystym obcasem, srebrny łańcuch oraz moja niedawna zdobycz z nowego sklepu internetowego brylove  stworzonego przez właścicieli vintageshopu (uwielbienie  w pełni uzasadnione). Okulary mają ksywkę "Berlin", kojarzą mi się z erą electro. Przeźroczyste oprawki z czarną oblamówką, oryginalny kształt, różowo-żółte lustrzane szkła - czego chcieć więcej! Miłego oglądania!
PS: Usłyszałam, że dzięki tej kurtce przypominam Pikachu. Nie mam nic przeciwko - zawsze go lubiłam!

                                                                                pictures by Łukasz Lisiecki

black dress - vintage/ white male top - vintage/ necklace - h&m/ yellow jacket - vintage/ socks - gift from my mum/ sunglasses - Brylove (model Berlin)/ shoes with transparent heels - asos




                                                                   

13 comments:

Maffstyle said...

Sama nigdy bym się tak nie ubrała, ale podoba mi sie ;)

Rabbit Hole said...

extra ;) świetne okulary, a buty przyciągają uwagę :D

"Bless the Mess" ::: LenaLona.blogspot.com said...

jest genialnie!!! techno,rave,urban, cudo!! =)

MEG said...

zajebiscie!!! to jest to!!;-)))

Ejbii said...

ciekawa stylizacja ;)

Aurelia (A Pretty Life) said...

podoba mi sie kazdy element Twojego stroju , perfekcyjna stylizacja
http://aprettylife13.blogspot.com/

soie said...

O rany, idealnie <3 Mam fisia na punkcie skarpetek. Wszystko bym Ci zabrała.
Teraz chociaż kradnę zdjęcie i wklejam na fejsa, bo muszę się podzielić zachwytem :)

Marcela Gmd said...

Beautiful photos and post!!! I like your outfit!!!
and I LOVE your boots!!!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥

annavictoria said...

Jak zawsze bardzo ciekawie i orginalnie. Moj ulubieniec to okulary.

micah gianneli said...

Rad outfit babe! Love the sporty look - awesome sunglasses and shoes. Great song too, Santigold is amazing.

Micah x

rawwblog.com

AngieEf said...

Super stylizacja!

marylapersona said...

Genialny mariaż żółtej przeciwdeszczówki i yellow skarpet! Wof!

Lth said...

Very beautiful, love your style