..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Tuesday, June 12, 2012

Let 's spend the whole day at an amusement park

  Usłyszawszy propozycję zrobienia sesji w wesołym miasteczku nie mogłam powiedzieć nie - cudne kolory, wata cukrowa (niestety w tym wesołym miasteczku nigdzie waty nie było, co może się wydawać bardzo dziwne - za to nadrobiliśmy z gumą balonową), karuzele, podróż wspomnieniami do czasów dzieciństwa - idealny sposób na spędzenie słonecznej soboty. Zdjęcia robiliśmy ponad dwa tygodnie temu, jednak dopiero dzisiaj postanowiłam się tutaj nimi podzielić.Mam nadzieję, że się podobają. Dwójka młodych fotografów - Natalia i Filip - niesamowicie zdolni, uśmiechnięci i nadzwyczaj utalentowani stworzyła  piękne ujęcia pokazując moje stylizacje na ślicznej, zadziornej Izie, z mocnym, kolorowym makijażem spod pędzla przesympatycznej Karoliny. Nowością nie jest, że inspirowała mnie Prada (wiem, wiem znowu Prada), od której nie mogę się uwolnić, twórczość Dolce & Gabbany oraz szeroko pojęty sportowy szyk. Wszystkie rzeczy, które Iza miała na sobie pochodzą z moich prywatnych zbiorów. Nie opisuję ich - wiele z tych rzeczy jest wam znana, a resztę wkrótce będziecie mogli zobaczyć je na mnie. Dziękuję kochana ekipo.Dziękuję także tym, którzy od czasu do czasu tu zaglądają!
PS: Przeżywam od rana dzisiejszy mecz - bardzo pragnę wygranej Polski! Trzymajcie mocno kciuki!!! Wiara czyni cuda!!!



                                                               pictures with little white water sign - Natalia Żygłowicz 
                                                               pictures without white water sign - Filip Preis


                                   
                                      
                                                   

13 comments:

Kathy said...

Ajjj, skradłaś moje serce tym postem, wielbię motyw wesołego miasteczka/cyrku. Wspaniałe zdjęcia, cudowne stylizacje i modelka mnie urzekła. Tylko jak to możliwe, że nie było waty Oo

cuksowa said...

Profeska!

Miryo said...

Uwielbiam sesje robione w wesołych miasteczkach ;) Świetnie się ogląda te zdjęcia.

ZimnaHerbatka said...

Jestem zachwycona tymi zdjęciami! Są takie inne niepowtarzalne. ; )

Fashionova said...

Wprost uwielbiam taki klimat zdjęć!

soie said...

Stylizacje są odjechane, a zdjęcia mogłyby się znaleźć w niejednym czasopiśmie, ukłony :)

Sylwia said...

fajne zdjęcia pełne koloru, radości i ciekawe stylizacje

Kaja said...

super! bardzo energetycznie, a przy tym świetna interpretacja trendów

Erill said...

So much '80 :D Stylowki master ! Mega mi sie podobaja. chetnie widzialabym czesc tcyhh ciuszkow w swojej szafie :))) Ale flow sesji tez mi bardzo lezy :D Widac, ze bylo czadowo :))

AngieEf said...

Uwielbiam!

Sophia said...

Omg these photos r unbelievable!! Is this you or did you do the styling? Thank you for your lovely comments and your ongoing support and feeback, it means the world! <3

personaluniform.creatorsofdesire.com

marylapersona said...

Zawiązana w pasie koszula & chustka na głowie a la pin up girl - to musi się wydarzyć tego lata!;)

Marcela Gmd said...

Beautiful photos and looks!!! I love the makeup!!!
Great post, Ann!!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥