..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, June 24, 2012

Take care

    O ogrodniczkach marzyłam już od jakiegoś czasu - najpierw kupiłam długie (oczekują na  przeróbkę), a później natrafiłam na krótszą wersję. Znalazłam je oczywiście w lumpexie, są mega dopasowane co pozwala mi je nosić na kilka sposobów (Szczególnie lubię je nosić na "luzaka" ze spuszczonymi szelkami). Na samą myśl o ogrodniczkach wspominam czasy podstawówki. Miałam wtedy boskie ogrodniczki w odcieniu klasycznego granatu, nosiłam je dopóki z nich nie wyrosłam (kochałam je łączyć z żółtą przeciwdeszczową kurtką z kotwicą - zdążyłam już nabyć odpowiednik, więc znowu będę mogła nosić się w komplecie;). Coś czuję po kościach, że z tymi też nie prędko się rozstanę. Całość dopełniona ulubionymi przeze mnie ostatnio czerwonymi ustami (tutaj troszkę szminki udało mi się zjeść), białą klasyczną bluzką z wyciętymi paszkami, moimi ukochanymi ćwiekowanymi bucikami. Na dodatek czarna bejsbolówka, z którą od jakiegoś czasu nie mogę się rozstać oraz czerwona pakowna torba. Uwielbiam takie torby - paski, głęboka czerwień, ozdobne złote literki na czarnym tle, czarne płócienne rączki z elementem delikatnej beżowej skórki - poezja!

                                                                                   pictures by Łukasz Lisiecki

dungarees - second hand/ studded boots - zara/ cap - h&m  man/ white top - vintage/travel  bag - vintage/ tortoise watch - asos



                                                                        

14 comments:

Laila said...

Świetne buty :)

http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

blueberry said...

Ogrodniczki pierwsza klasa!!!

Jagódka said...

super buty! *-*

mam nadzieje zse moj blog rowniez Ci sie spodoba ---> http://hahoda.blogspot.com/ to jak obserwujemy? ^^

Daniella said...

This is such an awesome look,i'd totally wear this! You have amazing style :)

Take care,Daniella xox

Monte Carlo Baby said...

KOCHAM TE BUTY <3 świetna stylizacja! Pozdrawiam ;-)

Martini said...

Uwielbiam ogrodniczki, też mi się niesamowicie kojarzą z dzieciństwem :)

Katherine C said...

Very pretty, I enjoyed my visit to your blog. I'm following now. xo

Skinny Love said...

these pictures are wonderful :) you're very photogenic! love * Monstros no Armário

Marcela Gmd said...

Beautiful, fresh and young look!!!
Have a good week!! and my G+ for you....

Besos, desde España, Marcela♥

micah gianneli said...

Cute overalls! And the cap is a nice touch :)

Micah x

rawwblog.com

utkaaa said...

ale masz czapkę świetną:)
Pozdrawiam Julka :)

Kultur und Stil said...

Wow the photos are great! And I love your huge travel bag!! Such a cool vintage piece!

xxx Anita

Marcela Gmd said...

Thank you so much for your comment and your friendship!!!
Have a good week!
Besos, Marcela♥

madlen said...

Świetne zestawienie! Uwielbiam szorty w każdej postaci. Masz rację z tym, że ogrodniczki przypominają dzieciństwo.. Ja też w takich śmigałam;)