..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, July 16, 2012

I'm not a robot

    Totalnie prosty, prawie monochromatyczny zestaw. Na nowo zakochałam się w czerni i granacie. Pomimo lata czerń jest mi bliska. Mój niedawny zakup - bluzka z baskinką w kolorze szlachetnego granatu oraz elastyczne eleganckie cygaretki z satynowymi lampasami. Spodnie przypominają mi dół od smokingu, który YSL postanowił w wydaniu kobiecym wprowadzić na salony. Do całości dopasowałam dobrze znaną złotą biżuterię (pomimo dużej ilości rzeczy cierpię na syndrom "jak w coś wejdę nie ma zmiłuj") oraz torebkę z Picard znalezioną w lumpexie i czarne klasyczne sandałki na obcasie z zapięciem wokół kostki. Prostota stworzonego zestawu wynika, nie z braku weny, lecz z ochoty na odrobinę klasyki. Czasem mi się to zdarza i nie umiem powiedzieć nie! Enjoy!

                                                                                              pictures by Łukasz Lisiecki

peplum top - h&m trend/ pants - h&m trend/ bag - vintage/ heels - stradivarius/ tortoise watch - asos/ gold collar necklace and bracelet - h&m


                                                                 

11 comments:

Ejbii said...

Bardzo mi się podoba ten zestaw! :))

Little Black Girl said...

mega modny zestaw :) podoba mi się!

House of Mind said...

jak najbardziej na plus:)

Daniella said...

Going crazy for this look right now sweetie! Navy and black is one of favourite colour combinations and in my opinion the chicest! I love your peplum top and how you styled it with the simple yet classic shoes and leggings! You've accessorised perfectly :)

Take care, Daniella xox

Style-Spy-Blogger said...

super zestawienie!!!! :)

Carmen said...

Nice outfit, the combination is awesome :)
xx
www.clothesandcamera.blogspot.com

Jesuswannatouchme said...

tak jak pisałam Ci już wcześniej - uwielbiam minimalizm w Twoim wykonaniu, doskonale się w tym odnajdujesz i wspaniale to do Ciebie pasuje!
<3

Amanda said...

Bardzo mi się podoba zestaw w połączeniu z twoim kolorem włosków :)

Borjana said...

I wanna wear this right now;)
xx
B.
http://www.beeswonderland.com/

Joyce said...

I love the peplum top and the pants! This is such a cool outfit :)

Marcela Gmd said...

Beautiful and elegant look!!!
Have a nice day, dear friend!

Besos, desde España, Marcela♥