..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, July 9, 2012

Loca People

   Ponad miesiąc temu  uczestniczyłam jako stylistka w sesji zdjęciowej, jednak efektami mogę się podzielić dopiero teraz. Koncept przypadł mi do gustu - delikatny zmrok, park, neony i sportowy szyk. Podsumowując coś co uwielbiam (wszystko kojarzące sie ze sportem, nie tylko w tym sezonie wywołuje u mnie uśmiech na twarzy). Moja główna inspiracja - rok sportu - Euro 2012 oraz Olimpiada w Londynie plus muzyczne inspiracje (nadal zachwyca mnie Berlin Calling i amerykański hip-hop). Wszystkie ubranie jakie modelka ma na sobie pochodzą z moich prywatnych zasobów. Całość uzupełniona makijażem a'la Kleopatra w odcieniach jagody, błękitu i zieleni plus różowe usta (ostatnia stylizacja wzbogacona o piegi - mój autorski pomysł) plus mokre włosy. Serdecznie dziękuję artystycznie usposobionej Pani fotograf Ani , modelce Izie za ekstra pozy i wytrzymanie tych kilku godzin (uważajcie na nią - coś czuję, że jeszcze nieźle w modelingu namiesza;) oraz Kamilii - świetnej wizażystce, z którą bardzo lubię współpracować i która prawie jak inny przeistacza moje wizje w real, dodając zawsze coś od siebie. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. Miłego oglądania!


pics by Anna Seweryn, model - Izabela Podsiadło,  make-up - Kamila Piotrowicz, styling - me

all clothes are my own

                                                           
                                                              


11 comments:

"Bless the Mess" ::: LenaLona.blogspot.com said...

bardzo fajne, w sportowym klimacie, z jajem:)

Lans Pudernice said...

Świetne pomysły! Ostatnia stylizacja najbardziej przypadła nam do gustu :)

Anonymous said...

Stylizacje świetne, makijaż nie bardzo i do tego niektóre kadry, które podkreślają niedoskonałości modelki.

Carmen said...

Amazing shots!
xx
www.clothesandcamera.blogspot.com

soie said...

Lubię Twoją kreatywność i nietypowe pomyły na zestawy :)Twoje zasoby są cudowne.
Wybacz, ale modelka wyjątkowo nie dodająca uroku strojom. Trzeba się nakombinować, żeby jej twarz wyglądała dobrze, bo na większości zdjęć jest upiornie.

c-yaya said...

świetne sety i boooskie zdjęcia! totalnie odjechane looki - luuubię to!

Daniella said...

The styling is AMAZING sweetie!!! Love these photos! You did an inspiring job :)

Take care, Daniella xox

Fabrizia said...

I like everything, in particular the make up!
Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
Win a starfish bracelet!

Lidi Horácio said...

Achei seu blog na blogosfera.
E adoreii!

Já estou te seguindo..
Me visite tbm
http://lidiepaulo.blogspot.com.br

Beijocas
Ótima 5ª feiraa \º/

Aurelia (A Pretty Life) said...

so colorfull! I love this inspirations!
http://aprettylife13.blogspot.hu/

Lth said...

Beautiful clothes