..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Tuesday, July 31, 2012

Paroles, paroles, paroles

    Lato sprzyja zakładania bardzo kolorowych, soczystych rzeczy. Co roku faerie barw pozwalają chociaż na moment oddać się letniemu szaleństwu i zapomnieć o rzeczywistości. Outfit, który mam na sobie pochodzi z soboty, zdjęcia zostały zrobione podczas moich ostatnich odwiedzin w rodzinnych stronach. Łono natury, niewielki strumyczek i mini wodospad razem z sukienką w cudnym odcieniu magenty i fuksjowym płaszczem jak dla mnie stanowią zestaw idealny. Sukienka mojego pomysłu została stworzona przez ciocię, płaszczyk z ozdobnymi złotymi guzikami z lekko rozkloszowanym dołem w kolorze fuksjowym znaleziony w second-handzie (jedna z najlepszych vintage zdobyczy w mojej szafie), czarne proste sandałki oraz retro klipsy z koralowym oczkiem postanowiły wystąpić razem. Nie mogłam i nawet nie próbowałam ich powstrzymywać. Uwielbiam łączyć magentę z fuksją - połączone ze sobą prezentują się niesamowicie dostojnie, świetnie komponując się ze sobą. Przypominają mi projekty mojego ukochanego projektanta - Yves'a Saint Laurent'a.
PS: Uwielbiałam nazwę YSL (nadal uwielbiam) i jakoś nie mogę przyzwyczaić się do nazwy Saint Laurent Paris. Mam nadzieję, że najnowsza kolekcja domu mody stworzonego przez Yves Saint Laurent'a, wykreowana po raz pierwszy przez Heidi Slimane'a, jako nowego dyrektora artystycznego pozwoli przyzwyczaić się do nowej nazwy bez większego problemu.



                                                                            pictures by Łukasz Lisiecki

dress - designed by me made by my aunt/ coat - vintage/ clip earrings - flea market/ shoes - stardivarius 


                                                                       


12 comments:

blueberry said...

Pięknie, klimatycznie, kobieco :)

różowa szminka said...

Jaki piękny płaszcz. Uwielbiam go!

Fashionitka said...

Świetne połączenie barw - uwielbiam zestawienie różu z fioletem czy bordo! Plus Twoje włosy, aaaaa! Zawsze marzyłam o takim kolorze choć na jeden dzień!

Daniella said...

Omg sweetie I am blown away by these incredible pictures!! Simply inspired to say the least when I see the genius of this gorgeous shoot. I love your outfit, so colourful with beautiful retro flare! :)

Take care, Daniella xox

c-yaya said...

świetny płaszczyk :)

Marcela Gmd said...

Great outfit!!! I love this combination of colors!!!
Have a good week, dear friend! and my G+ for you...

Besos, desde España, Marcela♥

Marcela Gmd said...

Wonderful photos!!!!!!♥

Jesuswannatouchme said...

piękny płaszcz, świetne zestawienie kolorystyczne! wszystko idealnie ze sobą współgra. pięknie!

ps. cenię slimane'a, aczkolwiek YSL to marka w sobie i takie zmiany już na samym początku są dla mnie faux pas, bądź co najwyżej zbyt wysokim ego, ponieważ obejmując stanowisko w takim domu mody, należy mieć respekt do założyciela.

całusy! ;*

Ann Constance said...

Jesuswannatouch me Strasznie się cieszę, że to napisałaś! Zbyt wysoka spuścizna, dorebek, zasługi dla mody aby tak poprostu zmienić nazwę... To boli!

Borjana said...

WOW!You look like a true lady;) Love the colors together,this could be a chic work outfit;)
xx
B.
http://www.beeswonderland.com/

cecylia said...

wow your pink coat is divine! Love these colours on you!

marylapersona said...

Diva. Jesteś inspiracją. OSZAŁAMIAJĄCO wyglądasz...

marylapersona.pl