..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Thursday, July 5, 2012

You can't hurry love

      W sobotę byłam na ślubie znajomych. Pierwszy raz w życiu uczestniczyłąm w weselu góralskim (pomimo tego, że pochodzę z gór nigdy nie miałam możliwości uczestniczenia w takim weselu) - muszę przyznać ciekawe doświadczenie. Już od dawna wiedziałam o tym ślubie, zdążyłam więc na spokojnie zaplanować swoją kreację. Pomysł dojrzewał już od kilku lat - odkąd pamiętam miałam w domu piękne różowe zasłony z matowym tłoczeniem na błyszczącym tle i zawsze chciałam z nich coś zrobić. Pierwszą ideą jaka wpadłą mi do głowy była strojna suknia z dłuższym tyłem i krótszym przodem a'la suknia z pokazu Louis Vuitton 2010 , jednak ostatecznie na taką okazję nie byłaby odpowiednia - ludzie w strojach regionalnych i ja w takiej sukni ;) (co  nie znaczy, że przestałam o niej myśleć). Ostatecznie, po dalszym ciągu choroby na wiosenną kolekcję Prady plus kolekcję wiosenną Miu Miu zdecydowałam - gorset delikatnie odsłaniający brzuch plus ołówkowa spódnica z wysokim stanem w retro stylu. Guziczki żeby pięknie wyglądały i pasowały do gorsetu musiały zostać obleczone w taki sam materiał jak komplecik - ciężko znaleźć zakłady, które to jeszcze praktykują, ale udało się. Z pomocą jak zwykle przyszła ciocia zarówno znajdując ów zakład jak i szyjąc mi piękny komplecik. Do całości dopasowałam czarne delikatne klasyczne sandałki na szpilce z zapinaniem wokół kostki (znalezione na tegorocznej wyprzedaży)oraz beżowy retro kuferek. Kropkę nad i stanowią: stroik na włosy w kolorze różowo-kremowym z delikatnymi dżecikami na woalce w towarzystwie różowych piór oraz biżuteria z różyczkami a'la Prada.

             pictures by Łukasz Lisiecki

skirt and cropped corset - designed by me, made by my aunt/ sandals - stradivarius (sale)/ bag -vintage/ headpiece -h&m/ jewellery - h&m


                                                          
                                                                      


7 comments:

Anonymous said...

Jestem pod ogromnym wrażeniem - samemu wymyślić takie cudo!

Anonymous said...

Świetne zdjęcia !

Daniella said...

This is truly very beautiful sweetie! I love your creation, the colour and the textured detailing. The nude bag is so classic and the simple shoes are so chic. Amazing look my dear!!! :)

Take care,Daniella xox

marylapersona said...

Delikatność w kolorze płowego różu, charakter w szpilkach, fantazja we włosach, charakterność w torebce...Gratuluję. You are the best!

Being Glamorous said...

Idealne zestaw na ślub:) Delikatny i romantyczny. Torebka wygląda jak by była z pokazu Valentino. Cudo!!:)

XOXO

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marcela Gmd said...

Hi lovely, I love your outfit!!! great design!!!
You look beautiful!! and I love the hair styling!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥