..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Monday, August 20, 2012

Dancing shoes

 Odkąd zobaczyłam zapowiedź kolekcji h&m trend na jesień/zimę 2012/2013 wiedziałam, że coś przygarnę. Obok strojnego naszyjnika w kształcie kołnierzyka zdobionego perełkami i kamieniami imitującymi kryształy nie mogłam przejść obojętnie. Od razu miałam pomysł jak go będę nosić - w towarzystwie prostego t-shirtu. Naszyjnik "robi" całą stylizację. Nie wykluczam noszenia go do bardziej strojnych rzeczy zgodnie z nową zasadą sezonu "więcej znaczy więcej", ale narazie zostaję przy zwyczajnych podkoszulkach, na których tle naszyjnik prezentuje się okazale. Do całości dopasowałam moją ukochaną granatową spódnicę uszytą przez ciocię, klasyczną czarną torebkę oraz czarne szpilki. W jesiennych kolekcjach bardzo podobają mi się zdecydowane głębokie odcienie - granat, bordo, zieleń. Są miłą odmianą od fluo barw i kolorów lata. Bordo wśród mojej jesiennej gamy kolorów króluje już drugi sezon i myślę, że nie szybko mi przejdzie. Moją nową obsesją i totalnym must havem nowego sezonu jest błękitny płaszcz. Najbardziej podobały mi się te z kolekcji CacharelSimple oraz cudny płaszcz Carrie Bradshaw z 19 odcinka 6 sezonu Sex and the City lub 1 odcinka 4 sezonu.  Błękit króluje na wybiegach (gdy uda mi się zdobyć płaszcz może założę do niego wsówki, skórzany czepek oraz długie skórzane rękawiczki, wszystko w kolorze błękitnym jak u Cacharel ).

                                                                          pictures by Łukasz Lisiecki

t-shirt - h&m/ collar necklace - h&m trend/ skirt - made by my aunt/ heels - dico copenhagen via asos/ rings - h&m/ bag - vintage


                                                                   

15 comments:

Daniella said...

This is such a chic look my dear Ann! Love everything about this from the colours, to the Casual chic proportions. The simplistic approach to this outfit is stunning and I adore the luxe touch of your statement necklace! :)

Take care, Daniella xox

Carmen said...

Amazing necklace!
xx
www.clothesandcamera.blogspot.com

MissPlayground said...

bardzo fajnie! uwielbiam takie polaczenia kolorystyczne a naszyjnik jest rzeczywiscie genialny! xx

MEG said...

piekny ten nasyzjnik! jestem zaskoczona, ze to H&M...

KaaWee said...

wow. idealnie

Estilo Hedónico said...

Great pics!! Amazing outfit!!!!

http://estilohedonico.blogspot.pt/

xoxo

Callista fashion said...

Botki zniszczyły całą sylwetkę. Ale reszta piękna :)

Joyce said...

I LOVE the navy and burgundy color combo and the necklace is so gorgeous!

Marcela Gmd said...

Love your outfit!!!! beautiful asymmetrical skirt!!
Have a nice day, dear friend!

Besos, desde España, Marcela♥

Précindy Colas said...

You look amazing and that necklace is a killer, absolutely love it :) You have a lovely blog :)I would appreciate it if you could take the time to visit my little blog at fashionandtherebel.blogspot.com and let me know if you would like us to follow each other :)

Rouge Lipstick said...

Burgundowa bluzka pięknie kontrastuje z Twoimi włosami. Niesamowity naszyjnik <3

Anna said...

niby prosto a przez naszyjnik i krój spódnicy wyszło coś niezwykłego, super

Tammy Lau said...

I love your necklace...and everything you put together...You look very elegant and pretty;)

EDGYMIX-Travel for Fashion”

Azrakun said...

Your aunt rocks!!! The skirt is amazing! She should start selling these online...


www.azrakunworld.com

hiPop said...

such a complex necklace, works perfectly on a simple outfit like this!

http://hypemyhip.blogspot.com/