..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Tuesday, November 20, 2012

Anniss SS 2013


   W ramach Out off Schedule na niedawnym Fashion Week Poland odbył się pokaz Anniss. Miałam już nie pisać o Łodzi, ale Anniss to inna historia. Na pokaz nie dotarłam jak już wcześniej wspominałam ponieważ miał miejsce w czwartek. Z rzeczami miałam okazję zapoznać się w showroomie (lookbook kolekcji i poszczególne ubrania zrobiły na mnie wrażenie - klimat do mnie przemawia). Pierwszy raz  projekty Anniss zobaczyłam na zeszłoroczej 1 edycji Festiwalu Mody Neo Fashion Jamboree w Bielsku Białej. Dlaczego o tym piszę? Druga edycja Festiwalu Neo Fashion już za nami (miała miejsce w ten weekend), kolejni młodzi niesamowicie projektanci odkryci (relacja wkrótce) oraz poznani na nowo od innej strony. Strasznie się cieszę, że powstała inicjatywa Festiwalu promującego interesujących projektantów, wyselekcjonowanych i przede wszystkim nie znanych szerszej publiczności. Dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości i niekonwencjonalnemu podejściu do projektowania Anniss mogła zaprezentować się ze swoją kolekcją na tegorocznym offie. Kolekcja "Local Fighters" została zainspirowana "Wejściem smoka", blokersami, poniekąd boksem. Dużo skóry ekologicznej (u Anniss zawsze można na nią liczyć), niestandardowe kombinacje - kurtki, które można nosić na kilka sposobów, szerokie spodnie, bluzki z kołnierzykami w towarzystwie prześwitów, szorty bokserskie wysoko wycięte. Świetnie prezentował się zestaw z dziurkowanej skóry w kolorze srebrzystym - szerokie spodnie i krótka kurtka noszone razem niczym blokerski dres. Dzięki Anniss w najbliższym sezonie każdy z nas może zostać lokalnym wojownikiem -  oczywiście z przymrużeniem oka. Najbardziej z całej kolekcji spodobał mi się złoty kastet stanowiący ciekawy dodatek do wszystkich looków. Kastet dołączył do mojej skromnej kolekcji dodatków. Zamierzam go nosić na długie skórzane rękawiczki. Niewątpliwie ożywia i jest niestandardowy. Całość uzupełniono ciężkimi butami  Shoes od United Nude, Moma oraz Mexicana. W kolekcjach Anniss zawsze można liczyć na cięższy akcent oraz dużo ciekawie ogranej czerni, która na nowo stała się moją miłością.

        copyright: the first three pictures - Bartek Szmigulski/ La Mode Info, the last picture - Arti Grabowski  


                                               
                                                              

3 comments:

Marcela Gmd said...

Beautiful collection!!!
Have a good week, dear!

Besos, desde España, Marcela♥

Kalina said...

ciekawe projekty ;)

Dorota said...

Dzizes! Miałam okazję podczas FF mierzyć złotą skórę z przedłużanym przodem. To jest niesamowite. Miłość od pierwszego wejrzenia...