..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, December 30, 2012

Gangnam style

    Nieskomplikowany zestaw na koniec roku, by łatwiej było hasać do Gangnam style;). Obsesyjnie kocham collegową kratę - tym razem w wydaniu zielono - granatowym. Spodnie z kantem z zakładką o długości 7/8 zasiliły niedawno moją garderobę (pasują do innych kratek, które juz w szafie mieszkają). Uwielbiam je łączyć z moim ukochanym t-shirtem. Podkoszulek z wystrzałową grafiką jest najlepszym przentem jaki kiedykolwiek dostałam. Ręcznie malowana grafika z boskimi rewolwerami zamiast oczu uwodzi. Podziwiam kunszt twórcy - niesamowitej Martyny Topaziuk, z którą miałam okazję pracować przy kilku sesjach zdjęciowych. Na widok koszulki cieszyłam się jak małe dziecko. Sprawiła mi niesamowitą frajdę. Całość zestawiona ze stojącym granatowym beanie z czasów, gdy  chodziłam do podstawówki, zielono-granatowym płaszczykiem ze złotymi guzikami oraz trampkami na koturnie.
    Koniec roku już jutro. Z tej okazji chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Słońca, pogody ducha, beztroski, marzeń i wiary  w ich realizację. Dziękuję za to, że jesteście i mam nadzieję, że będziecie. Jestem ogromnie wdzięczna za wsparcie i mnóstwo pozytywów. Wierzę, że rok 2013 będzie szalonym czasem pełnym pościgów za marzeniami, pozytywnych emocji i niezapomnianych przeżyć i przede wszystkim, że będzie lepszy niż 2012. Szalonej zabawy Sylwestrowej kochani!
PS: Martynie jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować! Możecie się zetknąć z jej "niesamowitością" wchodząć na jej fanpage. Jest niesamowitą wizażystką, fryzjerką i artystką malującą koszulki w przeróżne wzory. Jeżeli macie na coś konkretnego pomysł - nie czajcie się! Szczerze polecam!






pictures by Łukasz Lisiecki

coat - vintage/ pants - zara/ t-shirt - made by Martyna Topuziak/ wedge trainers - sequinshoes/ beanie - vintage/ jacket - vintage



                                                                     
                                           



 If you got hungry after dancing Gangham style, order some food from Foodpanda :)


Salat-Sandwich_336x280_20130107_PL_foodmix.gif

5 comments:

Martoszka said...

spodnie wielbię !

martineesX said...

ciekawy nadruk na koszulce, świetne buty :)

lady_berona said...

Płaszcz super, świetny kolor.

Shopaholic said...

świetne buty!
a Twój gif zabawny :D :)

Daniella Robins said...

Sweetie I love this look of yours! Those trousers are amazing and I love how you echoed their classic and tailored feel with that gorgeous oversized coat of yours, whilst also incorporating edgier and sportier tones. :)

Take care my dear and have a very Happy New year,
Daniella xox