..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Saturday, December 8, 2012

I can't wait for the day waking up to sunshine

  Jedna ze stylizacji przygotowanych w ramach konkursu S4S. Nie dodałam jej wcześniej ze względu na  brak okazji.  Na myśl o ogólnie panującym zimnie perspektywa wychodzenia na zewnątrz w celu robienia zdjęć musi zaczekać. Tymczasem ciepłe, jesienne dni, w butach z odkrytymi palcami bez szali, czapek,warstw. Motocyklowa ramoneska znaleziona w lumpeksie jest troszkę ciężka, ale nie przeszkadza mi to w niczym (przynajmniej czuję,że mam na sobie kurtkę;). Bardzo podoba mi się jej pudełkowy kształt, boskie pikowania na rękawie i ramionach, gruby metalowy zamek. Jest bardzo charakterna. Do kurtki dobrałam midi skórzaną spódnicę w odcieniu "electric blue", niezmiernie kojarzącą mi się z Proenza Schouler. Często w swoich kolekcjach sięgają po połączenie electric blue i skóra. Do całości siatkowy top i buty z kobaltowym akcentem na złotym obcasie. 
PS: Wkrótce dalsza część relacji z Neo Fashion Jamboree - lepiej późno niż wcale.

                                                                            pictures by Łukasz Lisiecki

leather jacket - vintage/ leather skirt - vintage/ top - sugarlips/ shoes - asos/ chain necklace - mango


                                                                     

15 comments:

Kalina said...

przepiękna spódnica, zazdroszczę ;)

alex island said...

łoo jak ciekawiee :)

LenaLona.blogspot.com said...

o matko, dałabym się pokroić za taką kurtkę<33333

ze spódnicą-bosko!!

lena

Pszczoła said...

GENIALNAAAA SPÓDNICAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zazdroszczę, zakochałam się

Zainspirowana said...

Spódnica niesamowicie piękna. :)

shiny syl said...

przepiękne buty!:)

Ejbii said...

Rewelacyjny zestaw! :) Spódnica jest genialna! :)

whatilovethemost said...

bardzo podoba mi się naszyjnik i bluzeczka :)

u mnie rozdanie, zapraszam :)

Giovanna said...

Cool look! Great skirt!

xx
Giovanna
www.heyloveblog.com

Marcela Gmd said...

I love the skirt and jacket!!! you look so pretty!!
Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you...

Besos, desde España, Marcela♥

Milex said...

cudo

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marcela Gmd said...

Hi Ann, I wish you Merry Christmas!!!
…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥ Besos, desde España, Marcela♥

hiPop said...

that blue leather skirt is surely a stunner! <3

http://hypemyhip.blogspot.com/

Lth said...

Really really love this outfit, the skirt is wonderful and match perctly with the leather jacket!