..............................................................................................
Home ___ Outfits___ Contact

Sunday, April 14, 2013

Leave the boy

    Marzenie o pudełkowym płaszczu nawiedzało mnie od dawna. Mój ukochany płaszcz "Jamnik" był pudełkiem, ale odkąd się skurczył już nim nie jest i już nie będzie (serce krwawi). Moje nowe "pudełko" jest idealne - krój, błękitny kolor, prostokątne kieszenie, kryte zapięcie, szerokie klapy, granatowa podszewka - wszystko tak jak lubię. Jest to kolejna rzecz, którą zawsze chciałam mieć, mojego pomysłu, powstała "w kolaboracji" z moją ciocią. Do płaszcza dobrałam białe klasyczne szpilki, na których punkcie obecnie mam obsesję (nie mniejszą niż na punkcie "pudełek"), szare spodnie w kant z wysokim stanem i z szerokimi nogawkami, krótki czarny sweterek z wycięciami na łokcie oraz "id" łańcuch. 
    Powracam po bardzo długiej przerwie związanej z sesjami, które miałam przyjemność stylizować, oraz brakiem wiosny. Mam nadzieję, że uda mi się dodawać na bieżąco outfity i ktoś będzie chciał je ogladać. Z góry dzięki kochani!

                                                                                pictures by Łukasz Lisiecki

coat - designed by me, made by my aunt/ pants - vintage/ cropped sweater - h&m/ id necklace - mango/ white pumps - mango



                                                           

7 comments:

Kalina said...

płaszcz jest perfekcyjny, kolor i krój <3

Marcela Gmd said...

Very beautiful look, Ann!!!!
I'm very happy with your visit!! hope you are fine...
Have a nice sunday! g+ and like in bloglovin for you!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

Laurend Alice said...

mi osobiście nie podoba sie taki look no ale :>

Natalie said...

Kolor płaszcza mnie urzekł ale dół dobrałabym całkiem inaczej :)

Jesuswannatouchme said...

wow!
ten płaszcz jest doskonały!
wyglądasz idealnie!
zakochałam się w tym look'u!

całusy. ;*
pozdrawiam cieplutko,
http://jesuswannatouchme.blogspot.com
<3

Konstanty Kwas said...

myslę, że jest taki spobie, jak pióra wieczne niedobre trochę

kate said...

Nazywam się Kate , od Wielkiej Brytanii. Pragnę podzielić się świadectwem z ogółu społeczeństwa o tym, co ten człowiek nazywa DR Koboko YYA właśnie uczynił dla mnie, ten człowiek po prostu przywrócił mojego utraconego męża Ex do mnie z jego wielkim urokiem , byłem żonaty z tym niejaki Steven my byli razem przez długi czas i to nam nasz własny tych, ale kiedy byłem w stanie dać mu dziecka do 2 lat zostawił mnie i powiedział mi, że nie może kontynuować już wtedy byłem teraz szuka sposobów, aby go z powrotem aż do znajomego of mine powiedział mi o tym człowieku i oddał email: dr.koboko (at) gmail.com to nie będzie w to uwierzyć , kiedy skontaktował się tego człowieka na moje problemy przygotował ten czar i przynieść moje utracone plecami męża, a po miesiącu tęsknię za miesiąc i przejść do testu , a wynik stwierdził am ciąży jestem szczęśliwy dzisiaj jestemmatką dziewczynki , jeszcze raz dziękuję DR Koboko za to, co zrobiłeś dla mnie, jeśli są tam przejazdem którykolwiek z wymienionych poniżej problemów tego :

1) Jeśli chcesz się leczyć HIV / AIDS .
(2) Jeśli chcesz się plecami ex .
(3) Chcesz być promowane w biurze.
(4) Chcesz kobiety / mężczyzn do uruchomienia po ciebie.
(5) Jeśli chcesz mieć dziecko.
( 6 ) Chcesz być bogaty.
(7 ), które chcesz związać swoją mąż / żona będzie
twój na zawsze .
(8) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej .
(9) Jak zostałeś oszukany i chcesz odzyskać stracił pieniądze
(10) , czy zawsze masz złe sny .
Skontaktuj się z nim teraz na jego e-mail : dr.koboko (at) gmail.com .